2011/10/30

Rio Funk / Lee Ritenour, Gunma Fusion Session, June 5. 2010



Gunma Fusion Session
June. 5. 2010   Takasaki Club Fleez   Rio Funk / Lee Ritenour
Tigar Kotetsu (g) ​​Katsumi Matusi (g) Taku Tajima(Ts) Hideaki Kohga (key, Yamaha P-120) Hideaki Moriya (b), Hiroyuki Kanazawa (d)

The Gunma Fusion session was held at Club fleez Takasaki, Gunma, June 05, 2010.
It was a truly historic event. About participants' average age mid-40s, Of course I was the oldest.  Most people are participating members from rock field , from jazz to participate in the so-called I was the only one.I think that those days were rich in the musical.

22people like aggregate of Gunma fusion. six Guitarist ,five bassist, five drums, four keyboard,  two sax.  T Square, Casiopea, Masayoshi Takanaka, Naniwaexpress, Larry Carlton, Lee Ritenour. 13 tracks played in disarray such masterpieces .Seems to have been considered such a plan is probably the core guitarists, the members decided to participate in, I was fairly advanced stage projectFormed the band improvised extraordinary people-centered  guitarist 2, I of the players "Join in", the Larry carlton "Room 335" of Lee Ritenour "Rio Funk", the Casiopea "Mid-Manhattan .


My Comments
1. I was surprised that many great guitarists in Gunma.
2. Cheers for hard work in planning, Mr. Sato.
3. I want to do is once again.
When this video is up on the video site's elaborate yutamoara.
http://www.youtube.com/user/yutamora




2010年6月5日 高崎Club fleezにおいて群馬fusion sessionが開催された。
それはまさに歴史的なイベントでした。参加者の平均年齢40台半ばぐらい、私は当然の事ながら最年長でした。参加メンバーはロック系が多く、所謂ジャズ畑からの参加は私一人だけでした。 あのころは音楽的に豊かであったように思います。
群馬県内なfusion 好き22名が集合。ギタリスト6人、ベーシスト5人、ドラム5人、鍵盤4人、サックス2人が T Square, Casiopea, 高中正義、ナニワexpress、Larry Carlton, Lee Ritenaur などの名曲 13曲を入り乱れて演奏しました。おそらくギタリストが中核となってこのような企画が考えられたと思われますが、私がメンバーに参加することになったのは、かなり企画が進んだ段階でした。
私はギタリスト2人を中心に臨時即席バンドが結成され、私はthe playersの" Join in ", Larry carltonの "  Room 335 " Lee Ritenourの" Rio Funk ",  Casiopeaの " Mid-Manhattanの四曲に参加した。なお、後日このメンバーを中心にMsuic Exploration Companyが結成されることになる。
感想は
1. 群馬に素晴らしいギタリストが大勢いることに驚いた。
2. 企画の佐藤君ご苦労様でした。
3. もう一度またやりたい。
 この動画はyutamoaraさんのサイトにアップロードされているものをご紹介しました。
http://www.youtube.com/user/yutamora

0 件のコメント:

コメントを投稿